poniedziałek, 24 lutego 2014

Maszyna do szycia Juno

Kilka dni temu dostałam w prezencie takie oto cudo:
Maszyna do szycia Juno by Janome
Jest to maszyna do szycia Juno by Janome, póki co uczę się jej obsługi, mam nadzieję że niedługo użyję jej w produkcji jakiejś maskotki:) Maszyna bardzo mi się podoba, jest mała, zgrabna, a jej obsługa jest dosyć prosta. Czas na szycie mam tylko wieczorami jak synek zaśnie, bałam się więc że odgłos maszyny go obudzi, ale okazało się, że podczas pracy wcale aż tak nie huczy jakby mogło się wydawać:) Charakterystyka maszyny wg. producenta:

JUNO by JANOME E1015 to wielofunkcyjna, bardzo prosta w obsłudze maszyna do szycia Japońskiej firmy Janome. Posiada podstawowe ściegi i funkcje, dzięki którym możesz cieszyć się radością szycia. Doskonała dla osób zaczynających przygodę z szyciem
DO NAJWAŻNIEJSZYCH FUNKCJI MASZYNY NALEŻĄ:
- 15 programów ściegowych (w tym ściegi użytkowe, owerlokowe i ozdobne)
- półautomatyczne obszywanie dziurek
- płynna regulacja długości ściegów (max 4mm)
- płynna regulacja szerokości zygzaka (max 5mm)
- wolne ramię - łatwe szycie na okrągło (nogawka, rękaw)
- możliwość szycia wstecz (zakańczanie ściegów)
- możliwość szycia podwójną igłą (szycie dekoracyjne)
- zatrzaskowe mocowanie stopki
- chwytacz wahadłowy
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE MASZYNY ZAWIERA:
- stopkę uniwersalną
- stopkę do półautomatycznego obszywania dziurki
- stopkę do wszywania zamków
- stopkę z regulowanym prowadnikiem do ściegu krytego
- płytkę do cerowania
- szpulki 3szt.
- zestaw igieł
- rozpruwacz
- kabel zasilający
- rozrusznik nożny

6 komentarzy:

  1. Oj, rzeczywiście cudo! tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie ma tyle funkcji co komputer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Zakup godny pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to serdeczne gratulację, szycie na maszynie na pewno się wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z Ciebie szczęściara:)! Piękna maszyna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa mieć szczęście:) ja właśnie przymierzam się do maszyny
    do szycia Janome TXL607mam nadzieje ze będę zadowolona
    Tobie życzę dużo pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń